IMAS – sztuczna inteligencja, która podbija świat beauty

Sklepy internetowe z branży beauty każdego dnia tracą klientów. W jaki sposób? Niezdecydowane osoby, widząc całe morze różnorodnych kosmetyków, zamykają przeglądarkę. Nie wiedzą, w jaki sposób dobrać pielęgnację. Obawiają się, że przeznaczą swoje ciężko zarobione pieniądze na coś, co i tak nie będzie działać. Tak nie musi być! Na rynku właśnie pojawiła się sztuczna inteligencja, która w kilku szybkich krokach zaproponuje klientowi spersonalizowane kosmetyki, przystosowane do jego typu skóry. Nazywa się IMAS.

Jak działa IMAS?

IMAS to algorytm sztucznej inteligencji, który potrafi analizować skórę, jej typ, kolorystykę, a następnie na tej podstawie dobrać spersonalizowaną pielęgnację. Jak to dokładnie działa? Klient wchodzi na stronę internetową sklepu. Następnie robi sobie selfie. W międzyczasie otrzymuje instrukcje dotyczącego tego, w jaki sposób powinno być wykonane zdjęcie, m.in. w świetle dziennym, bez makijażu i okularów. Następnie proszony jest o odpowiedzenie na kilka szybkich pytań, np. o wiek. Dane przesyłane są przez algorytm, a sztuczna inteligencja w kilka sekund przedstawia spersonalizowany raport. W jego ramach klient otrzymuje informacje o swojej skórze oraz listę spersonalizowanych kosmetyków, które może dodać do swojego koszyka. Od tej pory nie musi przedzierać się przez poszczególne kategorie produktowe czy skomplikowane składy, aby zrobić zakupy w Twoim sklepie.

Dlaczego warto wykorzystać IMAS w swoim sklepie?

Jeśli zainstalujesz IMAS w swoim sklepie, zyskasz Ty i Twoi klienci. Co to oznacza w praktyce?

  • Wzrośnie sprzedaż w Twoim sklepie. Stanie się on bardziej atrakcyjny dla Twoich klientów, dlatego będą polecać go swoim znajomym oraz wracać na kolejne zakupy.
  • Wyprzedzić swoją konkurencję. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji Twój sklep stanie się bardziej popularny.
  • Oszczędzisz na zatrudnianiu konsultantów. Jeśli do tej pory w Twoim sklepie zapytania dotyczące doboru pielęgnacji były obsługiwane przez konsultantów, po zainstalowaniu IMAS będziesz mógł/mogła zredukować zatrudnienie. Ich obowiązki przejmie sztuczna inteligencja.
  • Zbudujesz lojalność swoich dotychczasowych klientów. Będą oni kojarzyć Twój sklep z profesjonalną pomocą sztucznej inteligencji, która pozwoli im się poczuć niemalże tak, jak podczas wizyty u kosmetyczki.
  • Pozyskasz nowych klientów. Sztuczna inteligencja i nowoczesne rozwiązania wciąż wzbudzają zainteresowanie. Wiele osób wejdzie na stronę Twojego sklepu tylko po to, aby przetestować to rozwiązanie, a opuści go z dużymi zakupami.

Jak zainstalować IMAS?

IMAS to wtyczka przeznaczona do instalacji w sklepach internetowych, które są oparte na popularnych CMSach, m.in. WordPressie, Shopify czy PrestaShop. Po wykupieniu dedykowanego rozwiązania otrzymasz pakiet instalacyjny oraz szczegółową instrukcję. Do Twojej dyspozycji jest także konsultant, który rozwoje wszystkie wątpliwości oraz pomoże zaimplementować IMAS w Twoim sklepie. Miesięczny koszt korzystania ze sztucznej inteligencji to 2000 zł netto + 0,2% prowizji od sprzedaży. W ramach usługi otrzymujesz nielimitowany dostęp opieki technicznej. Co istotne, IMAS to narzędzie przystosowane do przepisów prawa międzynarodowego. Spełnia wszystkie wymagania RODO, dzięki czemu nie musi obawiać się kontroli ze strony organów państwowych. Dane Twoich klientów są bezpieczne.

IMAS to innowacja w świecie beauty. Jesteś właścicielem sklepu internetowego z kosmetykami i produktami do pielęgnacji? Sprawdź nowe rozwiązanie i zaimplementuj sztuczną inteligencję u siebie, zanim zrobi to Twoja konkurencja. Sprawdź http://biostage.pl/ 

Redakcja aquabath.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.